Monday, October 18, 2004

Try again, bad mood! :P

Tocando: Frostburn – Embrace Me (Die For Me)

Eu amo quando um dia idiota te faz uma pessoa melhor! Acordei assustada as 5am com o barulho de um trovão absurdo (que na minha opinião parecia um avião explodindo ou uma bomba gigantesca). Dormi de novo, acordei as 11:00 e me perguntava a cada 15 minutos se iria fazer maquete. Como nada aconteceu, me preparei para a festa da Tata.

Que bom que pelo menos os meus finais de semanas têm sido ótimos. Como é bom saber que amigos de verdade estão sempre ao seu redor, e se não estão eles pelo menos aparecem quando você mais precisa. Que tarde de domingo deliciosa eu tive: chuva, frio, Thais e Marina, gente falando MUITA bobeira, petit gateau e smirnoff ice. Era só o que eu precisava. Depois de um sábado intenso e de um domingo com pessoas que eu amo e cheio de risadas, só posso começar a semana sorrindo.

Como diria a Ness, continuem sorrindo, pessoas, pq eu já estou! Deixo um beijo especial pra Tata e pra Marina (morro de saudade de vcs!!!), pra Ness (witchy poo president!!!), pra Manangela (UHU ^^), pra prima mor (hehe, irmã da minha prima mais bêbada! :D), pra Danila (oieeee) e pro Titi (daddyyy ^^).

“...Just open your arms to me my love...

Don't close your gates to me, oh
Embrace me, I'll bless thee before we fall
Just open your arms to me, oh
Embrace me, Die for me once, once more...”
_________________________________________



...if only all of my days could be like this.
Me and Tata. Love ya, gal!
_________________________________________

Now Playing: Frostburn – Embrace Me (Die For Me)

I love it when a stupid day makes you a better person. I woke up terrified at 5am due to the noise of an absurd thunder (which imo, sounded like an airplane exploding or a giant bomb). I went back to sleep and woke up at 11, asking myself every 15 minutes whether I was gonna make the model. Since nothing happened, I started to get ready to Tata’s party.

How great that at least my weekends have been so wonderful. It’s great to know that real friends are always around you, and if they’re not at least they come when you need them the most. What a wonderful Sunday I had: rain, cold, Thais and Marina, people talking A LOT of baloney, petit gateau and Smirnoff ice. It was all I needed. After an intense Saturday and a Sunday with people I love and laughs, I can only but start this week smiling.

As Ness would say, keep smiling people, cause I already am. I’ll leave a special kiss to Tata and Marina (I truly miss you guys!!!), to Ness (witchy poo president!!!), to Manangela (WOOHOO ^^), to the top cousin (hehe sister of my drunkest cousin! :D), to Danila (helloooooooo) and to Titi (daddyyy ^^).

“...Just open your arms to me my love...

Don't close your gates to me, oh
Embrace me, I'll bless thee before we fall
Just open your arms to me, ohEmbrace me,
Die for me once, once more...”
Posted by Hello

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Manana! Que bom que seu fim-de-semana foi bom... também... petit gateau... huuuummmm ;p
Só uma coisinha: QUE UHU QUE NADA! MUUU-WHOOO! :p
bjos,
Manangela

12:09 pm  

Post a Comment

<< Home