Monday, October 04, 2004

1st post!

Olá a todos.
Meu nome é Ana, sou brasileira e geralmente sou irritante e devagar. Quando eu nao sou irritante ou devagar, eu sou quieta. Quando eu estou quieta demais, é porque estou pensando. Se estou pensando, é porque algo está errado!
Eu geralmente penso demais. Eu penso tanto que cheguei à brilhante conclusão de começar um blog!
Eu nao faço diario desde os meus 11 anos, eu acho, então isso vai funcionar parte como um diário, parte como um desabafo de todo tipo de situação. Sim, eu reclamo demais! Sobre muitas coisas. E eu vou postar todas elas aqui, se minha preguiça deixar.
Então vamos começar a explicar um pouco disso tudo. O nome do blog vem de uma das minhas músicas favoritas, The Cage, do Sonata Arctica. Tem muito a ver comigo. Eu dou a vida para não entrar em confunsão, mas eu grito quando preciso ou quando me sinto ameaçada. Eu também sonho demais. Eu vivo para os meus sonhos e eu quero ver qual é a estrela que vai me proibir de vivê-los!
Eu vou postar em português e em inglês, para que a maioria dos meus amigos possa entender. E eu peço desculpas desde já por qualquer erro de inglês (ou português!). Se meus maiores problemas fossem erros de inglês, eu estaria no paraíso.
Oki! Esse é o começo de um novo momento na minha vida, onde eu posso colocar tudo pra fora (palavras e sentimentos, eu quero dizer) .
Espero que vocês gostem, pois aposto que será divertido escrever. E por favor sintam-se à vontade para deixar seus comentários.
Em suma, uivem comigo!
_____________________
Hello everyone.
My name is Ana, I'm Brazilian and I'm usually annoying and lazy. When I'm not annoying or lazy, I'm quiet. If I'm too quiet is because I'm thinking. If I'm thinking, ah well, then we have a problem!
I usually think too much. I think so much that I came up with the brilliant idea of starting a blog!
I don't have a journal since I was 11 years old, I think, so this will work part as a journal and part as an outburst for all sorts of situations. Yes, I bellyache a lot! About a lot of things. And I'll be posting them all here, if my lazyness allows me to.
So let's start to explain a bit about all this. The name of the blog is after one of my favourite songs, The Cage, from Sonata Arctica. It has a lot to do with me. I give my life to stay out of trouble, but I scream when I have to or when I feel threatened. I also dream a lot. I live for my dreams and I wanna see which star will break me from living them!
I'll post both in Portuguese and English, so most of my friends can understand it. And I want to apologise right now for any English (or Portuguese!) mistakes. If only my biggest problems were English mistakes, I'd be in heaven.
Oki! This is the beginning of a new moment of my life, where I can put it all out (words and feelings, that is).
I hope you enjoy it, because I bet I'll have fun writing here. And please feel free to post your comments.
In sum, howl with me!




3 Comments:

Blogger Ana said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:28 am  
Anonymous Anonymous said...

bem vinda ao mundo dos blogs, manana! ^_^

1:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

This is the Mu-Whooooooo Howl.....
Muwhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Just for you Ana.
I can't wait to read some more....

12:08 pm  

Post a Comment

<< Home